Ovim putem Vas pozivamo, u ime i za račun Naručioca, da dostavite ponudu za usluge agencije za organizaciju godišnje konferecije, u vezi sa SME HUB projektom, i obaveštavamo Vas o tehničkim specifikacijama nabavke, kriterijumima za ocenu ponuda i dodeljivanje ugovora o nabavci.
Pozivamo Vas da ponudu, u skladu sa ispod navedenim kriterijumima, dostavite u roku od 14 dana od dana objavljivanja ovog javnog poziva, na adresu Trg Nikole Pašića 7, putem pošte ili kurirske službe ili elektronskim putem na e-mail adresu Naručioca nabavka@smehub.rs.
U slučaju pitanja i/ili nedoumica, možete nam se obratiti elektronskim putem na e-mail adresu Naručioca nabavka@smehub.rs.
Pravo učešća na oglasu imaju pravna lica koja ispunjavaju uslove iz konkursne dokumentacije.
Ponuda, koja se dostavlja obavezno sadrži:
A. Napomenu da je reč o ponudi uz preciziranje na koju nabavku se odnosi;
B. Potpisanu Izjavu o ispunjenosti kriterijuma (kako je ista definisana u nastavku i data u Prilogu 1 ovog javnog poziva);
C. Cenu za predmet nabavke;
- cena usluge za kompletnu organizaciju, logističku i tehničku podršku, kao i kreativna rešenja
D. Reference sa drugih događaja sličnog karaktera
Napominjemo da Naručilac može odbiti da uzme u razmatranje ponude podnete nakon predviđenog roka i nepotpune ponude.