Ovim putem Vas pozivamo, u ime i za račun Naručioca usluge koja se vrši za preduzeće koje je ušlo u postupak transformacije predviđen projektom da dostavite ponudu za pružanje usluga digitalizacije kompaniie kroz uvođenje integralnog informacionog sistema u cilju standardizacije kvaliteta i daljeg poslovanja, i obaveštavamo Vas o tehničkim specifikacijama nabavke, kriterijumima za ocenu ponuda i dodeljivanje ugovora o nabavci.
Pozivamo Vas da ponudu, u skladu sa ispod navedenim kriterijumima, dostavite u roku od 7 dana od dana objavljivanja ovog javnog poziva, na adresu Trg Nikole Pašića 7, putem pošte ili kurirske službe ili elektronskim putem na e-mail adresu Naručioca nabavka@smehub.rs. U slučaju pitanja i/ili nedoumica, možete nam se obratiti elektronskim putem na e-mail adresu Naručioca nabavka@smehub.rs.
Pravo učešća na oglasu imaju pravna lica koja ispunjavaju uslove iz konkursne dokumentacije. Ponuda, koja se dostavlja obavezno sadrži:
A. Napomenu da je reč o ponudi uz preciziranje na koju nabavku se odnosi;
B. Potpisanu Izjavu o ispunjenosti kriterijuma (kako je ista definisana u nastavku);
C. Druge dokaze koji se zahtevaju prema ovom pozivu;
D. Cenu za predmet nabavke.
Napominjemo da Naručilac može odbiti da uzme u razmatranje ponude podnete nakon
predviđenog roka i nepotpune ponude.
Javni poziv
Izjava o ispunjenosti kriterijuma (Prilog 1)